Jak poinformował resort finansów, Kontrola Skarbowa po raz pierwszy wzięła udział w konkursie „Złote Spinacze” promującym najlepsze projekty z dziedziny public relations, organizowanym przez Związek Firm Public Relations, prezentując realizowaną kampanię „Nie daj się zrobić w słupa”.

 Pomysł kampanii powstał na bazie doświadczeń Kontroli Skarbowej związanych z ujawnianiem oszustw podatkowych mających na celu wyłudzanie podatku VAT. W całym kraju coraz więcej osób kuszonych było i jest propozycją z pozoru atrakcyjną. Wabieni są zazwyczaj ludzie ubodzy i w potrzebie - studenci i emeryci, zdrowi i chorzy, wykształceni i bez jakiegokolwiek doświadczenia zawodowego, pracowici i nieporadni życiowo.

Mamy wolną Polskę – warto ją wspierać

W dzisiejszych czasach wyrazem patriotyzmu może być ...

Tylko nie daj się zrobić w słupa, bo możesz stracić wszystko

Piatek 30 października 2015r. Gazeta Olsztyńska ...

Urząd Kontroli Skarbowej z akcją „Nie daj się zrobić w słupa” w szkołach średnich

Rozmowa z Teresą Piechowicz-Barzyk, rzecznikiem Urzę ...

Finaliści XIII edycji konkursu Złote Spinacze

  Jury wybrało projekty, które otrzymały no ...

Nominacje do Złotych Spinaczy 2015: najwięcej dla Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Po trzy nominacje przyznano w 27 kategoriach konkurs ...

Znamy finalistów 13. edycji konkursu Złote Spinacze

  Jury wybrało projekty, które otrzymały no ...

Kontrola skarbowa finalistą konkursu Złote Spinacze

Jak poinformował resort finansów, Kontrola Ska ...

Szczurek: wprowadzenie odwróconego VAT na elektronikę już daje efekty

  21.09. Olsztyn (PAP) - Wprowadzenie od 1 ...

Ministerwo Finansów walczy z wyłudzeniami VAT-u

  Ministerstwo Finansów walczy z karuzelą p ...

  1. 1
  2. 2
  3. 3